ביטא שלילי נא לענות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
1- ביום השני למחזור התחלתי לשתות פריגנובה להחזרת עוברים מוקפאים. רוצה להדגיש שבטיפול הזה היה לי ממש טיפה מחזור רק ביום הראשון למחזור. ( התחלתי עובי רירית 8 ישנה מחודש שעבר ונשאר אותו עובי בפריגנובה בהחזרה)האם יש קשר לביטא שלילי? 2- יום לפני החזרת עוברים מוקפאים E2=600 (לא צריך להיות יותר?!) יש קשר לביטא שלילי? 3- הרופא אמר שלא צריך שלפוחית מלאה בהחזרה(תמיד אמרו שכן צריך) האם יש קשר לפחות סיכוי שיצא ביטא שלילי? 4- בטיפול הזה הרופא אמר לא צריך אוביטרל.(לא עשיתי לא לפני ולא אחרי החזרה). זה פחות סיכוי להריון לא?! נא לענות לי על ארבעת השאלות. האם יש קשר לביטא שלילי?
1. בד"כ אחיר הווסת הרירית דקה. 2. זהו ערך סביר. 3. לכל רופא יש ניסיון שונה. 4. בטיפול עם פרוגינובה לא חייבים אוביטרל.