אי כניסה להריון

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

04/01/2015 | 08:41 | מאת: ליאת

שלום רב מבקשת לדעת בבקשה מה הסיבה לאי כניסה להיריון לאחר 3 הפריות. בת 41 עם הריון חוץ רחמי מלפני שנה עקב ההפריה חוץ גופית. לאחריו נעשו עוד שתי הפריות כששואבים כ9 ביציות ומצליחים להפרות 3 עוברים. החזירו את שלושתם ואין היריון. לוקחת יוטירוקס לבלוטת התריס. אילו בדיקות עליי לעשות על מנת לאבחן את הבעיה? תודה מראש

לקריאה נוספת והעמקה

לא נדיר שיקח זמן בגילך עד שיושג היריון. אני לא יודע איזה בדיקות כבר בצעת, אבל היסטרוסקופיה להערכת חלל הרחם הינה בדיקה חשובה בשלב זה.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית