החזרת מוקפאים דחוף
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ביום השני למחזור התחלתי לשתות פריגנובה 3 ביום. לפני ואחרי החזרת עוברים מוקפאים אמרו לי לא לעשות בכלל אוביטרל. יש תכנית כזאת לא להזריק בכלל אוביטרל לא לפני ולא אחרי החזרה? לפני החזרה E2 היה 600, לא נמוך מדי? התמיכה אוטרוגסטן. תודה. מחכה לתשובה מהירה
לקריאה נוספת והעמקה
E2=600 לפני החזרת מוקפאים. צריך יותר גבוה לא?!- נא לענות. אחרי החזרת מוקפאים אפשר גם אוביטרל יש יותר סיכוי להריון לא?! (פעמים קודמות נתנו אוביטרל לפני ואחרי באותו תוכנית טיפול ובטיפול הזה לא נתנו בכלל))- נא לענות. תודה