תרומת ביצית מאיפה ומחיר...
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 46 תוצאות הfsh שלי 17.9 ביום מספר 3 לא עברתי טיפולים הורמונליים והמלצת הרופאים היא תרומת ביצית. עד כה שמעתי על כמה אפשרויות 2 מחו"ל -אוקריינה או צכיה ואפשרות מתורמת ישראלית דרך בית חולים. מה אחוזי ההצלחה של חו"ל לעומת הארץ? ונבדלי העלויות ? כמו כן האם יש תרומת ביצית ממגינות כמו ספרד, איטליה ,יון ומה העליות ואחזי ההצלחה שלהם ומח הגוף שממונה על כך?
האחוזים כנראה די דומים, כי זה טיפול שמאד מצליח. באיטליה תרומת ביציות אסורה וביוון לא נפוצה. העלויות שונות ממרכז למרכז ובד"כ יקרות יותר בספרד ובארה"ב. בישראל הטיפול הכי זול, אבל התורים מאד ארוכים ולא ודאיים.