בטא חיובית עם פרוגסטרון נמוך מאוד
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר אני בת 32, בטיפולי ivf בעקבות ספירת זרע נמוכה מאוד החודש עברתי סבב החזרת 2 עוברים מוקפאים בני יומיים. מהיום השלישי לוסת נוטלת 4 כדורי אסטרופם, ויומיים לפני ההחזרה התחלתי ליטול גם 2 קרינון ביום. ממשיכה באותו טיפול עד היום 13 יום מהחזרת העוברים ביצעתי בדיקת בטא- שיצאה חיובית. בטא 244. הבעיה היא שהפרוגסטרון בבדיקה היה 22- הבנתי שמדובר בערך נמוך מאוד. יומיים לאחר מכן בטא נוספת- 685. הפרוגסטרון נותר 22 גם בבדיקה שניה אני מאוד חוששת מהפלה בעקבות ערכי הפרוגסטרון הנמוך. במחלקה בה אני מטופלת נאמר לי כי אני מקבלת כרגע את התמיכה המירבית לפרוגסטרון ואין צורך להעלות את מינון התמיכה. הם טוענים כי בהריון עוברים מוקפאים הפרוגסטרון הנמוך לא משנה. האם אתה מכיר את הטענה הזו? האם אתה מסכים איתם כי אין צורך להוסיף תמיכה למרות הפרוגסטרון הנמוך? מניסיונך- עד כמה בעייתי ערך פרוגסטרון ברמה כזו בשלב זה של ההריון. האם הוא באמת מצביע על רמת הפרוגסטרון ברחם? אציין כי אין לי דימומים או כאבים- אני מרגישה כרגיל. האם יש לי סיבה לדאגה? תודה מראש!
כאשר את משתמשת בקרינון בדיקת הדם לא משקפת את רמות הפרוגסטרון שגבוהות פי 10 ברחם.