בדיקת פוריות וזקיקים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אני בת 43 אחרי 4 הריונות תקינים. בחצי שנה האחרונה נאלצתי לעבור 2 הפלות כי השליש הראשון לא התפתח. אנחנו עדיין מקווים להירון תקין אך מאז ההפלה האחרונה במרץ (עברו מאז 10 חודשים) אני לא מצליחה להכנס להריון. אחרי ההפלה האחרונה לא קיבלתי מחזור 3 חודשים ומאז המחזור בקושי קיים. יש כתמים יום יומיים וזהו. היום עשיתי בדיקה ביום הרביעי של המחזור והתוצאות הם: ESTRADIOL 241, FSH 8.2, LH 6.3, PROGESTERONE 1.8, PROLACTIN 438 , TESTOSERONE 1.5 NMOL/L SMALL FROM בדיקת בלוטת התריס תקינה. האם תוצאות אלו תקינות או שיש לי בעיה עם תפקוד לקוי של השחלה ? אני מודעת לעובדה שגילי מהווה בעיה אך רציתי לדעת אם עדיין יש תקווה להרות באופן ספונטני או שאצטרך להתחיל בטיפול הורמונלי. תודה
הבדיקות תקינות ומורות שיש סיכוי להרות באופן ספונטני, אם כי הסיכוי בהתאם לגילך נמוך.