שלום לכם
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 44, בגיל 42 נכנסתי להריון טבעי בנסיון ראשון ויש לי ילד משגע... תודה לאל! היום בגלל הגיל אחרי 3 הזרעות שנכשלו עברתי לטיפול IVF בהמלצת הרופא מפאת הגיל ולא בגלל חוסר הורמונים וכו... ניסיתי IVF ראשון שהניב 2 עוברים יפייפים. אך לצערי הנסיון נכשל. קופ"ח מכבי לצערי מאלצת אותי להמתין 45 יום, לכן אני ובן זוגי מנסים בדרך הטבע (עם עזרה של רופא נשים ואוביטרל). היה לי זקיק יפה בגודל 18 לאחר 9 ימים ולקחתי אוביטרל... השאלות שלי: האם יתכן אחרי 9 ימים זקיק גדול? כל כך מהר? והאם יש סיכוי להכנס דרך הטבע אחרי IVF כושל? אשמח לדעתך?
יתכן אחרי 9 ימים זקיק גדול, בייחוד לנוכח הנטייה של ערכי ה- FSH לעלות באופן מוגזם בגילך. יש סיכוי להרות בדרך הטבע אחרי IVF כושל.