גירוי והפרשות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יום שישי שעבר אישתי לקחה מבייץ אוביטרל ודקפפטיל, ראשון שאיבה של 11 ביציות, 9 הפריות.. הוחזרו שלושה ביום שלישי ו2 הוקפאו.. ביום שישי היינו במיון עקב גירוי יתר, שחלה מוגדלת עם זקיקים מסביב... הכאבים הולכים וחוזרים והיא מקבלת כתמיכה סינרל .. עשינו בדיקת דם אתמול ביום ראשון ויצא אסטדריול כמעט 7000 והפרוגסטרון 351.. אבל יש לה רטיבות כאילו דלקת .. היא מפחדת שזה סימן מקדים למחזור?? זה יכול להיות והאם דלקת זה אפשרי ??.. הבנו שהסינרל מייבש ולא עושה הפרשות
לקריאה נוספת והעמקה
זה יכול להיות דלקת, אבל סביר יותר שזה קשור לרמות האסטרדיול הגבוהות. הסינרל לא מייבש ולא עושה הפרשות.
(מספר מקשר)