גירוי ושאיבה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ביום חמישי האסטדריול היה מעל 10,000 בשישי לקחתי אוביטרל ודקפפטיל.. ראשון הייתה שאיבה ושאבו 11 ביציות ושקלתי 49 קילו נפיחות מכל התהליך .. מאז היו כאבים קלים.. יום שלישי הייתה החזרת עוברים והכאבים כמו מחזור המשיכו, אתמול ביום שישי החלו כאבי תופת בבטן התחתונה ובעיקר בצד שמאל .. הלכתי למיון והסתבר שהשחלה השמאלית בגודל 8 ויש זקיקים מסביב ולכן יש לי כאבים ובטן נפוחה.. קיבלתי נוזלים ואני נחה.. עכשיו אני שוקלת 50.. התחלתי להרגיש יותר טוב בזכות הנוזלים.. האם מצבי אמור להשתפר ?? ולמה רק אחרי שבוע מלקיחת המבייץ פתאום נהיה גירוי?.. זה לא אמור להיות לפני השאיבה או אחרי המבייץ.. גם נתנו לי דקפפטיל בנוסף לאוביטרל כמבייץ
הגירוי יתר השחלתי מתחיל רק כמה ימים אחרי האוביטרל, ומתן הדקאפפטיל אמור למנוע גירוי יתר חזק.