צילום רחם/אקוויסט
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, הרופא שלי היפנה אותי לצילום רחם. שמעתי לא מעט עדויות טראומטיות למדיי של נשים שעברו בדיקה זו ואני משקשקת... שאלותיי: באיזו שיטה כדאי לבצע את הבדיקה כך שתהיה הכי פחות כואבת וטראומטית? אני מוכנה להשקיע כסף ולבצע באופן פרטי. האם מומלץ לבצע את הבדיקה בהרדמה? שמעתי שניתן לבצע בדיקת אקוויסט הבנתי שהיא מבצעת את אותה פעולה של הדגמת חלל הרחם והחצוצרות אך עם הרבה פחות כאב ברוב המקרים. האם זה נכון? האם היא בשימוש כיום והיכן ניתן לבצע אותה? תודה מראש!
לא ידוע לי שאקוויסט פחות כואב מצילום רחם. ניתן לבצע צילום רחם בהרדמה כללית, למרות שעבור רוב הנשים זו בדיקה לא נעימה, אך בהחלט נסבלת.