חצוצרה חסומה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ביוץ, פרופיל, היסטוסקרופיה וזרע תקין הבעייה חצוצרה חסומה בצד שמאל .. כימי אחרי צילום רחם, 2 הזרעות, 3 שאיבות ו5 החזרות .. כימי ההחזרה אחרונה . רירית מהממת, עוברים יפים, בת 27 ואין קליטה .. עברתי רופא היום שאבו לי 11 ביציות, בעת השאיבה גילה שיש נוזל בחצוצרה החסומה מה שלטענתו סוף סוף מסביר איך עם נתונים כמו שלי ולא נקלטתי... הוא שאב את הנוזל ונתן אנטיביוטיקה וטען שאם אני לא ייקלט הפעם, נוריד חצוצרה. שאלות: 1. יש סיכוי לקליטה אם הוא שאב את הנוזל ?. 2. במידה וחלילה לא יקלט ואני יכרות את החצוצרה .. האם במחזור הבא כבר אוכל להחזיר מוקפאים?? אני עצובה כי זאת שאיבה רביעית שלי ורק עכשיו עלו על הבעיה, אני מפחדת .
1. יש סיכוי לקליטה אם הוא שאב את הנוזל. 2. במידה וחלילה לא ייקלט במחזור הבא כבר תוכלח להחזיר מוקפאים.