גלולות והפריה חוץ גופית. שאלה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם לעצם העובדה שלקחתי גלולות לפני תחילת טיפול בהפריה חוץ גופית ישנה השפעה?? בנוסף... האם ישנה דרך להיות מטופלת בהפריה חוץ גופית עם מינון מאוד נמוך של הורמונים? האם ההורמונים בהפריה חוץ גופית הרבה יותר חזקים מגלולות? ישנה דרך בטוחה למנוע גירוי יתר? אשמח לתשובה ולידע בנושא.
לעובדה שלקחת גלולות לפני תחילת טיפול בהפריה חוץ גופית אין השפעה רבה על הצלחת הטיפול, אבל היא מפחיתה בחמישים אחוז את הסיכוי שלך לחלות בעתיד בסרטן השחלות או סרטן ברירית הרחם. ניתן לעבור טיפולי הפריה חוץ גופית עם מינון מאוד נמוך של הורמונים או אפילו במחזור טבעי. ההורמונים בהפריה חוץ גופית שונים מאלו שבגלולות. ישנה דרך בטוחה למנוע גירוי יתר על ידי מתן דקאפפטיל במקום אוביטרל.