הריון תאומים בסיכוןן

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

06/11/2014 | 17:48 | מאת: שירה

חברה שלי ילדה תאומים בשבןע 37 והם בילו בפגייה ולא היו בשלים ומפותחים מספיק. ואני בשבוע 28 עם צוואר רחם דינאמי ומפחדת שאני אלד עכשיו. אני מאושפזת. אז הבנתי ממנה שאין חוקים ואפשר גם ללדת בשבוע שלי תאומים בריאים כי הנה עובדה שהיא ילדה בשבוע 37 והם היו בפגייה לא מפותחים בכלל. זה נכון שגם בשבוע שלי הם יכולים להיות בריאים ושהם לא ייפגעו?? בלחץ אטומי

לקריאה נוספת והעמקה

לידה בשבוע שלך תחייב ללא ספק אשפוז ממושך בפגיה, אך רוב בוגרי הפגייה בריאים ושלמים.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית