עזרה ב כניסה להריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בת 36.5 + 1 מנסים זה שנה הריון קודם ספונטני תוצאות בדיקות E2 - 162 TSH- 1.59 LH - 5.60 FSH- 6.00 PROLACTIN - 409.6 PROGESTERON - 2.3 TESTOSTERONE TOTAL - 1.00 DHEA SULPHATE - 5.70 רופאה החליטה על טיפול באיקקלמין שלא בוצע בשל דימומים מעטים לא ברור אם מחזור מבדיקה לפני יומיים זקיק 20 מ"מ בוצעה הזקרה של אוביטרל בקופח כשעתיים אחרי סחרחורות כאבים חזקים מאוד בבטן תחתונה מקרינים לגב ובחילות שהחמירו היום האם לאור הנ"ל הטיפול נכון והאם יתכן קשר בין אי פוריות לצלקת קיימת בנרתיק תודה
לקריאה נוספת והעמקה