צילום רחם
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לפני מעל ל- 10 שנים עברתי כריתת שחלה לצורך שימור פוריות (לפני טיפולי כימוטרפיה). הפרוצדורה התבצעה בלפרסקופיה. כיום, אני בתהליכים של נסיום להרות, על בסיס תמיכה הורמונאלית, מעקב ביוץ ותזמון יחסים עם בן זוגי. שאלתי היא, האם הפרוצדורה שעברתי בעבר עלולה לגרום להידבקויות (חסימת חצוצרות), אשר עשויות להשפיע על הסיכוי שלי להרות באופן טבעי? אני לא ששה לעשות צילום רחם, כי הבנתי שזו בדיקה כואבת ולא מאוד מדוייקת, ובוודאי יש גם לה השלכות. אשמח לשמוע את דעתכם וחמלצתכם.. בברכה, רותם.
כריתת שחלה עלולה לגרום להידבקויות, אבל בד"כ הם יוצרו קרוב לחצוצרה שרחוקה מהשחלה התקינה.