הריון תאומים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, שבוע 18+2 עם תאומים. רציתי לדעת בבקשה: 1. מה השבוע הכי "נמוך" בו ניתן ללדת תאומים? 2. אני יודעת שחשוב לשמור על צוואר הרחם ארוך. כיצד אני יכולה לתרום שישאר כך? האם מאמץ מקצר? מנוחה ושתיה מרוב משאירה ארוך? 3. מאיזה שבוע אני אמורה להרגיש ממש תנועות? אני יום אחד מרגישה ממש ויומיים פתאום בקושה... 4. צד ימין יושב עכוז ובחיים לא הרגשתי אותו ואת צד שמאל (ראש) תמיד מרגישה. למה זה ככה? אשמח לתשובותייך המקצועיות!!! תודה!
1. לא הבנתי את השאלה. ללדת בבטחה (?) אחרי שבוע 36. 2. האמת שאין דרך מוכחת לשמור על אורך הצוואר. 3. בד"כ משבוע 30 ממליצים לעקוב אחר התנועות. 4ץ כנראה עניין של אנטומיה.