חוששת מאוד
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי פרופ', מה שלומך? שבוע 16 עם תאומים. מאתמול מרגישה מאוד מקוררת, כואב כל הגוף, צינון, נזלת וכאבי גרון. חזרתי עכשיו מרופאת משפחה שאמרה לי שהגרון אדום אבל אין דלקת ולכן לא מצריך אנטיביוטיקה. לסיכום, היא אמרה שמדובר בוירוס. מדדתי חום והוא 37.1 השאלה שלע כזאת: בתחילת ההריון ביצעתי בדיקות דם וביניהן cmv. אני לא מחוסנת ואף פעם לא היה לי. עכשיו אני נורא נורא חוששת לcmv וממש לא רגועה! בזמן האחרון לא הייתי קרובה לאנשים/ילדים חולים והדבר היחיד זה המזגנים בעבודה שמקפיאים אותי. מה הסיפטומים של cmv וכיצד נדבקים בו מה דעתך בנושא??
אין ל- CMV תסמינים חד משמעיים, בד"כ מחלת חום כמו שפעת, אבל אם הצלחת עד כה לא להידבק הרי שהסיכוי שדווקא עכשיו נדבקת הוא לא גבוה.