היסטרוסקופיה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 31, פוליציסטית. 3 הזרעות (הריון כימי 1) שאיבה אחת- החזרת 2 עוברים טריים באיכות מעולה, החזרה של בלסטו' מופשר 100% באיכות מלאה. אין הריון! לא עברתי גרדות/ ניתוחים. (כן לקחו לי ביופסיה מצוואר הרחם אחרי פאפ לא תקין, הביופסית היתה תקינה, כיום גם הפאפ תקין) האם יש צורך לעשות היסטרוסקופי? (היה אמור להיות לי תור ליום ב' אבל קבלתי מחזור רק בלילה יום ה'..) והחולט שנוותר על ההיסטרו ונתחיל בהזרקות לIVF. פתאום ממש ממש ממש חוששת שאולי משהו לא תקין ברחם...
לקריאה נוספת והעמקה
אם לא עשית צילום רחם זה רעיון טוב לעשות היסטרוסקופיה, אם לא תהרי בטיפול החודש.
(מספר מקשר)