שאלה דחופה על אוביטרל
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב ראשית יישר כח על הפורום המקצועי. לפני כשבוע וחצי הוחזר לי עובר קפוא (נמצאת בהפרייה חוץ גופית עקב אזוספרמיה של בעלי, ממנו שאבו תאי זרע בניתוח). קיבלתי הנחיה להזריק חצי אוביטרל, כלומר 125 מקג, מידי שלושה ימים. את הזריקה האחרונה נטלתי ביום רביעי וקיבלתי הנחיה להגיע לבדיקת הריון ביום שני, כלומר כששה ימים לאחר הזריקה האחרונה וארבעה עשר יום מאז ההחזרה של העובר. שאלתי: האם המועד אינו מוקדם מידי לבדיקה? לאור שרידי הזריקה שאני מאמינה כי נותרים בדם.. אודה מאוד לתשובתכם- רננה.
את תצטרכי לפענח את התוצאה מתוך ידיעה שערך נמוך עשוי לנבוע מהאוביטרל וכמובן לוודא עליה של הערך כעבור יומיים.
ראשית תודה על התגובה המהירה. שנית, אוביטרל גורם לערך נמוך??? לא אמור לגרום לערך גבוה יותר????? תודה רבה!