מתי להתייחס לתופעות לוואי / כאבים כ "לא נורמלים"?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופסור עברתי 3 טיפולי ivf , שניים מהם "טבעיים" והשלישי עם הורמונים במינון נמוך 150 וכו.. כעת לראשונה קיבלתי מינון כפול ומשהו יותר אינטנסיבי, לאחר 3 ימים של 300 מנופור ביום התחלתי להרגיש לא טוב, סחרחורת, בחילה כמו משהו שתקוע בגרון, כאבים במפשעה, חולשה בגוף, בלבול, אי פוקוס וכו' 1. האם זה טבעי? 2. מתי צריך "לפחד"? 3. מתי התופעות הופכות ללא נורמליות ויש לגשת לרופא מיד? 4. האם זה קשור לקרישיות חלילה? 5. האם יכול לקרות משהו מסוכן חלילה מגוף שלראשונה מקבל הורמונים? יש לי g6pd גבולי תודה רבה!!!!
1. לא. 2. כאשר יש תופעות שאינן חולפות. 3. כאשר יש תופעות שאינן חולפות. 4. לעתים. 5. לא בהקשר ל G6PD.