וסת
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בחודש מאי היה לי הריון כימי שהתאפס לבד... ב4/7/14 ביום השני של הוסת התחלתי דקפפטיל 3.75 22/7/14 שאיבת ציסטות-יום לפני התחיל מחזור מאוד מסיב, 23/7/14 התחלתי גונאל. יש לי דימום מאוד מאוד מסיבי עד עכשיו...(מה שאין לי בדרך כלל בוסת) בדר"כ יש לי דימום של יומיים ואחר כך הפרשות כמה ימים. מה יכולה להיות הסיבה האם זה תקין?
לקריאה נוספת והעמקה
אז מה זה אומר?? אני מקבלת גונאל 300 מיום רביעי אתמול היו 6 זקיקים בגודל 11 ממ כולם עבשחלה השנייה זקיקים קטנים. הרירית הייתה דקה... כרגע הפסיק הדימום ויש לי הפרשות האם התגובה היא בסדר???