היס
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי דר הווסת שלי בדרך כלל כל 25-28 לערך אני מטופלת באיקקלומין כבר בפעם השניה, הווסת האחרונה שלי הייתה בתאריך 25.6 הרופאה נתנה לי מרשם איקקלומין 2 כדורים ביום למשך 5 ימים. בתאריך 8.7 במעקב זקיקים נצפו בכל שחלה 3 זקיקים 23 ממ 18 ממ 11 ממ עוד 11 ממ 20 ממ ועוד אחד קטן באותו היום קיבלתי זריקת אוביטרל היום 22.7 הייתי אמורה לקבל ועדיין לא קיבלתי ביצעתי בבוקר בדיקת דם להריון והתוצאה הייתה שלילית למה זה מאחר? האם יש עוד סיכוי שאני בהריון או לחכות פשוט שיגע המחזור ?
לעתים יש איחור בווסת בעקבות טיפולים. אם הווסת מאחרת זמן רב ניתן לחזור על בדיקת הבטא ולעשות אולטראסאונד לשלול ציסטות שמפרישות הורמונים.