שאלה לגבי גידול עוברים במעבדה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
נאמר לי שמתוך 11 הפריות 5 עוברים ביום 3 נמצאו ראויים להחזרה. אני בת 37,מאחר וביקשתי להחזיר רק עובר אחד כי אני לא רוצה תאומים הומלץ לי לא להחזיר בכלל אלא להמשיך לגדל במעבדה לשלב הבלסטוציסט.טכנאי המעבדה אמר לי שהסיכוי שיתפתחו בלסטוציסטים מתוך ה-5 הוא שניים. מה הסיכוי של בלסטוציסט שלא הוחזר לרחם לשרוד הקפאה?כי כמו שציינתי אני לא מעוניינת להחזיר יותר מאחד. שכחתי לשאול מה עושים עם שאר הביציות המופרות,6 במיספר.מה עושים איתן בד"כ,ממשיכים לגדל אותן ואז מקפיאים או שזורקים? זה נשמע לי הכי הגיוני אחרת למה להקפיא עובר שנמצא לא ראוי להחזרה.אולי יש סיכוי שכן יתפתח?
הסיכוי של בלסטוציסט שלא הוחזר לרחם לשרוד הקפאה מצוין, כ- 90%. באמת מקפיאים רק עוברים איכותיים.