היריון מחוץ לרחם
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, מעוניינת לקבל הסבר ואולי פתרון לבעיה . אחרי הריון חוץ רחמי , קיבלתי זריקה בבית חולים לפני יותר מ3 חודשים. הבטא מתנדנדת בין 20-30- כבר מעל חודש ולא מתאפסת. בבית חולים לאחר US נראה שהההיריון נשאר כפי שהיה באותו מקום לפני 3 חודשים , אך הבטא קטנה מ 8000 עד ל 23 השבוע בבדיקה. מה לדעתך יש לעשות , בבית חולים אמרו לבוא עוד שבוע לבדיקת בטא וUS . האם לדעתך יתנו לי זריקת מטוטרקסט נוספת , או ינתחו? השבוע אחרי הבדיקה בבית חולים קיבלתי מחזור חזק. מה הדבר הכי נכון לעשות כדי לאפס את הבטא אצלי ולהוציא את ההיריון הזה ממני ? אני בת 40 לאחר IVF ראשון ללא ילדים . אודה לתשובה. תודה
בד"כ ברמות כל כך נמוכות של בטא אין צורך במתן חוזר של מטוטרקסט וצפוי שעם הזמן הבטא תתאפס מעצמה.