שאלה - פרופיל הורמנלי.
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופסר יקר שלום רב. שאלתי ביום חמישי לגבי הפרופיל ההורמנלי שלי שהוא התבצע ביום השלישי של המחזור : ואלה התוצאות שהאסטראדיל יצא גבוהה ESTRADIOL(E2) 1848.00 PMOL/L ו-FSH נמוך מאד FSH 3.27 MIU/ML. הבדיקה התבצעה ביום השלישי של המחזור: בחודש שעבר ביצעתי פרופיל : ESTRADIOL(E2) 171.00 PMOL/L ו - FSH 27.93 MIU/ML. גם הוא התבצע ביום השלישי של המחזור. מה זה אומר ? האם כל מה שקרוה לי בגוף זאת סערה הורמנלית וע"י טיפול נכון אפשר לאזן אותה ועדיין יש לי סיכוי להיכנס להריון כי אני מבינה ש FSH גבוהה.
ה- FSH הגבוה מורה על רזרבה שחלתית נמוכה. אין בעיה לאזן את ההורמונים, אבל הסיכוי להיריון תלוי בכמות ואיכות הביציות הטובות שנותרו לך בשחלות.