שימור פוריות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 38, רווקה ותוהה לגבי האפשרויות העומדות בפני על מנת מחד להמשיך לחפש בן זוג ומאידך לא לפספס את ההזדמנות להרות מביציותי. למיטב הבנתי האפשרויות הינן הקפאת ביציות או הקפאת עוברים שייווצרו מביציותי ומזרע של תורם. שאלותי הן: 1. האם יש אפשרויות נוספות ? 2. מה הסיכויים להרות בכל אחת מהשיטות ? 3. מה סדר הגודל של עלויות התהליכים ? כמובן אשמח לכל המלצה או דעה סביב הנושא. תודה, דיה.
לקריאה נוספת והעמקה
1. לא. 2. תלוי בכמות ואיכות הביציות או העוברים. כמובן שהקפאת עוברים לא תסייע לך הרבה בעתיד, בהנחה שתפגשי בשלב מאוחר בן זוג ראוי. 3. כ- 14,000 שקל למחור טיפול.
(מספר מקשר)