טיפולי פוריות והורמונים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 29 לקראת תחילתם של טיפולי פוריות (הבעיה לא אצלי אלא אצל בעלי) בעבר כאשר לקחתי גלולות למניעת הריון היו לי הקאות נוראיות ונאלצתי במשך שנה שלמה ללכת למוקד לקבל אינפוזיה (לא הפסקתי את הגלולות למשך כל השנה) לאחר בירור עם רופא נשים התאימו לי אמצעי מניעה בשם טבעת להחדרה וגינלית, כבר בשימוש הראשוני שוב הגעתי לאותו מצב של הקאות ואינפוזיה, השאלה שלי היא האם ההורמונים בכל התהליך ואו עוד כל מיני דברים שאני אצטרך לקחת לא יכולים לגרום לאותו מצב ולהוות לי סיכון? תודה רבה, הדר
לקריאה נוספת והעמקה
תודה, אז לא אמורה להיות בעיה עם ההורמונים בטיפולים?