התיעצות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב , אודה על עזרתך, אני בהריון תאומים שבוע 29+6 , שלשלום בלילה קמתי עקב דקירות בבטן בצד ימין שהתחילו כניסתי לעבור בשכיבה מהצד לגב התקשרתי למוקד מכבי ואמרו לי לא להתיחס לכך, לפנות הבוקר חזרו הכאבים ונסעתי למוקד בת"א שם נערכו לי בדיקות תודה לאל מצא דופק ותנועות. אך לפי הבדיקות נמצא כי עובר aמתאים עפ"י ממוצע לשבוע 30+1 והערכת משקל 1482 ג' ועובר b ממוצע גיל הריון 27+3 ומשקל העובר 1350 ג' הפרש הממוצע בגיל בין העוברים קפץ . בבדיקה שביצעתי ביום 28/5 ממוצע עובר 1 היה 26+3 ועובר שני 25+4 לאורך כל הבדיקות עד לאתמול היה זהה בערך רק פתאום הקפיצה מלחיצה נורא. מה לדעתך אלי לעשות אני לא כל כך מקבלת מענה ודי אני מרגישה כי מקלים ראש בענין האם לדעתך הדבר מהווה בעיה האם זקוק לבדיקה תודה ויום טוב נ.ב. מטופלת ivf