הפסקת וסת
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור, בת 31.5 לפני שנה ושלושה חודשים הפסיק לי הווסת בלי שום התראה, עשיתי בדיקת amh קטן מ0.16 . יש לי 2 ילדים הריון טבעי. הייתי אצל פרופ' מובילים בתחום כולם פה אחד אמרו לי שיש לי כשל שחלתי מוקדם והמליצו על תרומת ביצית. לא מעכלת עדיין 1.האם יש סיכוי שהשחלות יתאוששו2. והאם ש סיכוי שאיכנס להריון טבעי?3. האם יש טיפול לכך? עשיתי שתי בדיקות של fsh בבדיקה הראשונה היה 16 והבדיקה השנייה שהייתה לפני כמה חושים היה 40, חשוב לציין שאין לי וסת כבר שנה וחצי ובבדיקת האולטראסאונד השחלות היו ממש קטנות ולפי אבחנת הרופא המצב לא טוב , אין לי בכלל הפרשות ויש לי גלי חום. אודה לקבלת תשובתך בהקדם האם אפשר מה לעשות במקרה שלי או שמדובר במקרה אבוד.