העדר וסת וamh נמוך
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור, בת 31.5 לפני שנה ושלושה חודשים הפסיק לי הווסת בלי שום התראה, עשיתי בדיקת amh קטן מ0.16 . יש לי 2 ילדים הריון טבעי. הייתי אצל פרופ' מובילים בתחום כולם פה אחד אמרו לי שיש לי כשל שחלתי מוקדם והמליצו על תרומת ביצית. לא מעכלת עדיין 1.האם יש סיכוי שהשחלות יתאוששו2. והאם ש סיכוי שאיכנס להריון טבעי?3. האם יש טיפול לכך?
בבדיקה הראשונה הfsh היה 16 ובבדיקה האחרונה שעשיתי לפני כמה חודשים היה 40, אבל כל הבדיקות הגנטיות שעשיתי היו תקינות לרבות בדיקת הקריוטיפ, אף אחד מהפרופ' חא ידע להצביע על הסיבה לכשל השחלתי המוקדם וכנראה מנופאוזה מוקדמת
אודה לקבלת תשובה