IVF ראשון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. בת 30, פוליציסטית לקראת IVF ראשון. מזריקה גונל 175. פרוטוקול קצר. רציתי לוודא שהבנתי .... 1. האם המטרה להגיע ל 10-12 זקיקים שמנים לקראת השאיבה? 2. מה זה אומר עובר באיכות טובה? 3. ואחת ולתמיד, האם החזרת 2 עוברים מגדילה את קליטת עובר אחד לפחות ? כמובן היא מגדילה סיכוי להיריון תאומים.. בסיכון... ? תודה מראש ומכל הלב
לקריאה נוספת והעמקה
1. לעתים. תלוי בתוכנית של הרופא המטפל. 2. לפי מספר התאים שמתאים לגיל ההיריון, סימטריה, העדר שברים וכו'. 3. החזרת שני עוברים מכפילה את הסיכוי לעוברים ומעלה פי 20 את הסיכון לתאומים.
(מספר מקשר)