FSH
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, תוצאות בדיקת הורמונים ביום 3- ביום 3 למחזור: אסטרדיול 241 FSH 10.5 LH 5.5 ה FSH מעל לטווח, אבל ממש קצת מעל, אני מתחילה טיפול בפיורגון. מה זה אומר שהוא קצת גבוה? זה בעייתי? אפשר להוריד אותו?
אין צורך "להוריד" את רמות ה- FSH, מאחר ורמות גבוהות של FH ביום 3 מרמזות על רזרבה שחלתית נמוכה, אך בד"כ אינן מהוות בעיה בפני עצמה. המשמעות של הבדיקה היא פועל יוצא של גילך, התגובה השחלתית לפיוריגון וכו'.
סליחה לא הבנתי, זה שהרמה של ה FSH גבוהה זה אומר שיש רזרבה שחלתית נמוכה אבל זו לא בעיה? אני בת 34 ועדיין לא התחלתי את הטיפול בפיורגון, האם 10.5 מעיד על בעיה או לא לדאוג?