יחסי מין בהירין תאומים

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

23/05/2014 | 12:35 | מאת: שרה

שלום האם מותר בהיריון תאומים (שמעצם היותו הריון תאומים הבנתי שמוגדר אוטומטית בסיכון) לקיים יחסי מין בטרימסטר השני? ואם כן האם יש בעיה בנוזל הזרע או בפורקן המיני הנשי שגורם להתכווצות ולזירוז לידה? תודה

לקריאה נוספת והעמקה

אם הכל תקין, מותר.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית