חומצה פולית

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

23/05/2014 | 12:03 | מאת: רוזי

מה המינון המומלץ של חומצה פולית בתרומת ביצית במוקפאים? לקחתי במשך שנתיים, הפסקתי יותר מחצי שנה ועכשיו מתכננת תרומה, האם קודם לבצע בדיקת דם לרמת חומצה פולית בדם? באיזה מינון לקחת - 4 מ"ג או 400 מק"ג ואם זה משנה?

לקריאה נוספת והעמקה

המינון המומלץ של חומצה פולית הוא 5 מ"ג. יש רק לוודא שאת לא סובלת ממחסור בוויטמין B12. אין צורך לבצע בדיקת דם לרמת חומצה פולית בדם.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית