ביוץ ללא חצוצרות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לד"ר זיידמן שלום שתי שאלות לי אליך : מלפני מספר חודשים עברתי ניתוח לכריתת חצוצרות שההבחנה הייתה הידרוסלפינקס .ושאלותי הן : 1) האם לאחר ניתוח כזה שבו נאמר לי לאחר בדיקת ביופסיה שלה החצוצרות שאכן היו חיידקים (למרות תוצאה הכתובה היה כתוב רק הידרוספלינקס ללא פירוט נוסף ) לא הייתי אמורה לקבל טיפול תרופתי של אנטיובטיקה כלשהיא. עברתי הניתוח וזהו ללא שום טיפול נוסף ? 2) ושאלה שניה : האם אפשר לבייץ באופן טבעי כאשר אין את החצוצרות? הרי הביצית אמורה לבייץ בחצוצרה , מה קורה שאין חצוצרות ? תודה ושבת שלום
לקריאה נוספת והעמקה