תודה ושאלה נוספת
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שאלתיך קודם לכן על הטראומה שבלידה קיסרית, לעומת לידה וגינלית וענית לי שלידה קיסרית טראומטית יותר. לפני 3 חודש', עברתי קיסרי ושאלותיי הן: 1 - כמה זמן לוקח לצלקת להתאחות לאחר לידה 1 והאם רקמת החיבור תשוב להיות כפי שהיתה קודם או שיש לצפות לשינוי במבנה הרחם ? 2-נאמר לי בבדיקה אחרונה כי הרחם נצפה מעט מוגדל. האם כתוצאה מהניתוח או ממיומות שגדלו במהלך ההריון ? 3- לפעמים אני חשה בכאב המדומה לכאב שלאחר כפיפות בטן או התכווצות ומדי פעם אפילו תחושה של חום (אש) באיזור הניתוח. האם תקין ? 4-האם ניתן לבצע בשלב זה כפיפות בטן לחיזוק השרירים ? יום טוב ומאושר
1. לוקח מספר חודשים, אך הרחם נותר לתמיד מצולק. 2. הניתוח לא מגדיל את הרחם. 3. קשה לדעת מבלי לבדוק אותך. 4. מותר.