6 ביציות מחזור טבעי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום היתה לי שאיבת ביציות על בסיס ביוץ טבעי הזרקתי רק 2 אוביטרל לפקח על ביוץ נשאבו 6 ביציות. 2 עוברים. 3 לא בשלות. 1 הפריה לא תקינה. ניסיתי לחפש באינטרנט עוד מיקרים של שאיבת 6 ביציות במחזור טבעי ולא מצאתי. כמעט בכל מקום כתוב שהביוץ טבעי בדרך כלל רק ביצית אחת מישהו יכול להסביר לי מבחינה רפואית איך זה קורה והאם שמע על עוד מיקרים תודה
זה די נפוץ, מה שעשית נקרא גם IVM, כלומר שאיבה במחזור טבעי ללא הורמונים של ביציות לא בשלות מזקיקים שקוטרם 5-8 מ"מ ושבד"כ לא נמדדים כלל במעקב זקיקים רגיל. הבעיה שמבלי לבצע הבשלה מיוחדת בת כ- 48 שעות במעבדה, הביציות נותרות לא בשלות ונדיר שיוצרו יותר משני עוברים שמגיעים מהביציות שבזקיקים הגדולים.