צינטור חצוצרות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
השאלה שלי : שלום,אני מנסה כבר חצי שנה להיכנס להריון .אני בת 39 ואמא ל-2 ילדים.ביצעתי צילום רחם וזאת התוצאה:מילוי תקין של חלל רחם,אין מעבר דו צדדי דרך חצוצרות.PROXYMAL TUBAL OCCLUSION גם אחרי הזרקה בלחץ. .התייעצתי עם הרופא לפוריות שלי והוא טוען שכדאי לי לנסות צינטור חצוצרות משום שיכול להיות שבצינטור החסימה תפתח ואז אוכל להיכנס להריון. מה דעתך? אני רוצה לציין שה FSH אצלי ביום השלישי למחזור זה 13.3 .האם יש טיפול תרופתי ל FSH גבוה?תודה רבה.
צנתור חצוצרות יכול לפתוח את החסימה בחצוצרות או במקרים רבים להראות שהחסימה הייתה רק לכאורה. לאור גילך וה- FSH המוגבר כדאי לך לשקול את היתרונות האחרים של הפריה.