תגובה לזריקות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 30 ללא בעיות. לבן זוג - בעיית זרע קשה. אם אני מאבחנת נכון את מצבי, הרי שהגוף שלי מגיב חזק מאד לזריקות. מאוביטרל אני מגיעה לגירוי יתר. בסבב אחרון נתנו לי דקא פפטיל לביוץ לפני שאיבה ואחריו תמיכה מקסימלית ממש. מרגע קבלת הדקא פפטיל הרגשתי דיכוי מוחלט של כל המערכת. אפס תופעות הקשורות להורמונים, ואצלי הן רבות בדר"כ (התיבשות, שתן מרובה, רגישות בחזה וכו). ולא טעיתי. למרות התמיכה הגדולה, אתמול (12 יום מההחזרה): בטא - שלילי. פרוג' - 3 E2- 90. איך ייתכן רמות נמוכות כל כך כשאני מקבלת 3 אנדומטרין, 4 אסטרופם ופרוג' ריטארד? האם ייתכן שאכן אני מגיבה חזק לדקא פפטיל והוא גרם שהתמיכה כלל לא נספגת? בטיפול האחרון אגב, הערכים היו נמוכים יחסית (2000-E2) ובכל זאת לא רצו לתת לי אוביטרל למרות שדי ברור לי שהיה ניתן לתת לי... איזה דרך לפיתרון אפשר להציע במקרה שלי: סיכון במתן אוביטרל לעומת אפס סיכוי במתן דקאפפטיל?
הדקאפפטיל לא משפיע על ספיגת התרופות. לאור החשש של הרופאים, ניתן לתת שילוב של דקאפפטיל עם אוביטרל.