א.ס
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופ, שלחתי לך אתמול בקשר ל א.ס. 29/1 החזרת שני עוברים טריים בטא אחרונה ב 2/3 46800. עשיתי היום א.ס על הבטן, יש סק הריון ודופק והכל תקין. במהלך הבדיקה השלפוחית הייתה מלאה, אני שאלתי את הרופא אם יש עוד עובר הוא אמר לי שהוא לא יכול לדעת בגלל שהבדיקה על הבטן. השאלות הן: האם יש עדיין סיכוי שיהיו תאומים?? האם בגלל שעשיתי א.ס והשלפוחית מלאה מזיק להריון?? ( הרופא היה לוחץ על הבטן במכשיר הא.ס, האם זה בסדר??) אני מצטערת על רוב השאלות אבל אני עברתי 3 הפלות ללא סיבה רפואית לכן אני מפחדת מכל דבר אפילו אני מפחדת לגעת בבטן. המון תודה
לקריאה נוספת והעמקה