מירי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, שלחתי לך פעם. שאיבה 27/1 החזרת שני עוברים ב29/1 ( כל עובר התחלק ל4 תאים) הייתי לוקחת קרינון פעם אחת ביום והפסקתי אותו ב 17/2. ( 10 /2 בטא ראשונה 135- Progesteron 72. 31) ( ב17/2 בטא 1956- progesteron 134.69) ( 2/3 בטא 46587 - progesteron 112.81) השאלות הן: האם ההריון תקין?? עליה תקינה?? מה הסיכוי שיהיו תאומים?? יש סיכוי?? למה הברוגסטרון בהתחלה היה גבוה ואחר כך ירד?? האם זה בסדר?? יש לי כאבים בצד הימני, מה זה אומר?? ממה הכאבים?? עדיין לא עשיתי א.ס. באיזה שבוע אני עכשיו?? מקווה שתחזור אלי בהקדם האפשרי המון תודה
העליה תקינה. יש סיכוי שמדובר בתאומים. הפרוגסטרון גם תקין. קשה לדעת ממה הכאבים מבלי לבדוק אותך. את בשבוע חמש.