שימור
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם הקפאת עוברים לצורך שימור פוריות (הכוונה היא לא אם נשארו עוברים בתהליך נסיון כניסה להריון) 1.אפשרי? מתי? כמה? 2. האם יש הגבלות ומהן? האם מוגבל בגיל? במספר השאיבות? במספר העוברים 3. מהם סיכויי ההצלחה בכל שלב ובסה"כ עבור אישה הנושקת לגיל 41?
1. אפשרי. 2. מוגבל רק בעלות הגבוהה. 3. תלוי כמה עוברים מושגים ומה איכותם. החזרה של שלושה עוברים איכותיים ששרדו את תהליך ההפשרה יכולה להבטיח סיכוי של 10-20% להיריון.
2. כלומר כל אישה אפילו מעל גיל 42 יכולה להקפיא ביציות מופרות לצורך שימור כאשר היא עדיין לא מנסה להכנס להריון, כלומר לא מבצעת עדיין החזרה? וכמו כן היא יכולה להקפיא כמה ביציות מופרות שהיא רוצה? 3. על איזה גיל מדובר בהחזרה? האם ההחזרה תלויה בגיל האישה בהחזרה?