תמיכה בתרומת ביצית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בגלל בעית הפלות קיבלתי עד היום בהריונות עצמיים תמיכה בצורת זריקת פרגניל 3 ימים אחרי הביוץ וברגע שהבטא חיובית כל 3 ימים. הבנתי שהמנגנון הוא גירוי הגופיף הצהוב. כעת אני הולכת לקבל עוברים בתרומת ביצית. האם בתרומת ביצית יש גופיף צהוב לנתרמת ? האם יש טעם באותה צורת תמיכה ? אם לא אז איזה צורת תמיכה מומלצת ? תודה
דווקא המחשבה במתן פרגניל היא לא תמיכה בגופיף הצהוב (אחרת היו נותנים אוביטרל סינטטי שנוח יותר להזרקה), אלא שהפרגניל, שמופק משתן של נשים בהיריון, מכיל גורמי גדילה נוספים שהם בעלי פעילות שתומכת בהיריון. לכן גם יש מי שימליץ על תמיכה עם פרגניל בהיריון מתרומת ביציות.