CRL קטן מהצפוי, שאלת המשך...
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופ' זיידמן. שאלתי כאן לפני שבוע וחצי בערך לגבי הריון לאחר הזרעה יחידה עם אוביטרל (כאשר לא קוימו יחסי מין במקביל). בשבוע 6+3 ה-CRL התאים לשבוע 6+0 (ונצפה דופק) - פיגור של 3 ימים. בשבוע 7+2 ה-CRL התאים לשבוע 6+4 (ונצפה דופק) - פיגור של 5 ימים. היום אני בשבוע 8+5, ה-CRL התאים לשבוע 8+0 (ונצפה דופק) - שוב פיגור של 5 ימים. פרט לכך הכל נראה תקין. מה דעתך על הפיגור הנ"ל ב-CRL? האם רואים זאת לעתים קרובות? האם מצביע על בעיה? אודה לך אם תוכל לענות לי ולפרט מעט יותר מהרגיל... אני כמובן אמשיך מעקב ובדיקות אבל בינתיים מודאגת. תודה רבה!
לקריאה נוספת והעמקה