הזרעה ראשונה עם לווי הורמונלי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 39, בריאות ופרופיל הורמונלי תקינים, ולקראת הזרעה עם לווי הורמונלי של 150 מונופור ליום , בנסיון ראשון להכנס להריון, מתרומת זרע. אני חוששת ממצב של תאומים, שיהיה גדול עליי כאם יחידנית, ומצד שני העדפתי עם לווי חלקי של הורמונים כדי להעלות את הסיכויים להריון בכלל. האם יש לי מה "לחשוש"? אשמח לתשובה, תדוה וברכה.
עליך בהחלט לקחת בחשבון את הסיכון לתאומים, כ- 20-30%. יש כעת מגיפה של "תאומים" בקרב אימהות חד הוריות שמטופלות עם תרומת זרע, בגלל הנטייה לתת להן תרופות להגברת פוריות, למרות שלמעשה הן בכלל לא סובלות מאי פריון. עלות הזרע מתרומה נשכחת כאשר מחשבים את עלות הטיטולים והמזון של תאומים.