שאלה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרופסור זיידמן שלום יומיים לאחר החזרת מוקפאים (בביוץ טבעי ללא הורמונים, גם לא אוביטרל) סבלתי מכאבים נורא חזקים בבטן תחתונה ובגב. הכאבים החלו מספר שעות לאחר ההחזרה, כאשר התחלתי ללכת הליכה מהירה (מתוך אילוץ)וממש החמירו ביום שלמחרת. לא יכולתי לכופף את הגב התחתון והתחושה בבטן תחתונה הייתה כמו של שריר תפוס חזק. אחרי יומיים זה נרגע ללא משככי כאבים. רציתי לדעת האם זו יכולה להיות תופעה נורמלית? תקינה? או שמחייבת בדיקה לבירור? אציין שנמצא לי אנדו' (לפני ההפריה) אך נאמר לי שהממצאים מינימליים לפי בדיקת אולטר' ללא עדות להידבקויות רחם ושחלות. תודה
לקריאה נוספת והעמקה