עזרה-האם כדאי כבר לעבור לשלב הבא:הפריה חוץ גופית??
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני ובעלי כבר נשואים שנה וחצי ומההתחלה מנסים להיכנס להריון. לפני כשנה נכנסתי להריון ומסתבר שהיה הריון חוץ רחמי, הייתה קצת תקופה קשה עם חוסר ההבחנה וסבל בזמן הזה אבל בסוף טיפלו בעזרת זריקת מטוטרסקט. לפני חודש וחצי שוב נכנסתי להריון, לא ידוע אם זה היה שוב מחוץ לרחם או בפנים כי עוד לא הספיק להיות שק הריון וכבר היתה לי הפלה טבעית. אני בת 27 ובעלי בן 38 ואנחנו ממש ממש בשלים כבר ומתפללים לילדים. אנחנו מתלבטים כי מצד אחד יש היקלטות ומצד שני אין הריון. מה אתם ממליצים??
היי פרופוסור, תודה רבה על המענה המהיר. עשיתי כבר צילום רחם שהיה אחד הדברים הכי כואבים שעברתי. יש איזו שהיא בעיה בחצוצרה השמאלית יש דעות חלוקות אם החצוצרה סתומה או שפשוט מעט נפגעה מההריון החוץ רחמי שישב בחצוצרה זו.