התייעצות לגבי ערכים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הביוץ היה ביום ראשון 19.1-היה רק זקיק אחד למרות הגונל בנוסף לקחתי אורגלוטרן כמובן אוביטרל. יום חמישי 23.1 עשיתי בדיקות דם לוודא שהתמיכה מספיקה. (2 אוטרוגסטן +1 אסטרופם) התוצאות: e2-688 pmol/L p-75.4 nmol/L היום 27.1 (יום 9 מההזרעה) התוצאות: e2-736 p-54 זה שהe2 עלה במקצת ולמרות שהפרוגסטרון ירד יכול לרמז שאולי נקלט משהו וצריך להעלות את התמיכה?
לקריאה נוספת והעמקה
אני לא חושב שלפי רמות האסטרדיול אפשר ללמוד אם יש היריון ואילו רמות הפרוגסטרון בדם לא משקפות את התמיכה עם תכשיר וגינאלי כמו אוטרוגסטן (שרמתו ברחם פי 10 יותר גבוהה מאשר בדם).
(מספר מקשר)