התייעצות בנוגע להמשך
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר בת 29, מנסה להיכנס להריון ראשון. מחזורים סדירים לאחר הפסקת גלולות לפני 7 חודשים. אני מזהה ביוץ עם מקלונים, ומבצעים יחסים מדי יום סביב הביוץ- לפני הביוץ וגם אחריו. ועדיין לא נקלטים אולטראסונד תקין- נאמר לי שיש לי רחם אחורי פרופיל הורמונלי ביום ה- 3 למחזור, תקין (ערכי הפרוגסטרון 9 ימים לאחר הביוץ- 13.7 ng/ml ). הבנתי שנחשב תקין אך גבולי.. יום לפני הוסת יש לי הפרשות חומות. בדיקת זרע תקינה (נפח 3 מ"ל, ריכוז, 61 מיליון במ"ל, סך תאים 183 מיליון, תנועתיות 50%, דרגה 3, חיוניות 90%, ומורפולוגיה תקינה 6%) מספר שאלות בבקשה: 1. האם כדאי להשתמש בתמיכת פרוגסטרון לאחר הביוץ? 2. האחוז הנמוך של המורפולוגיה התקינה מדאיגה אותי.. בכל זאת 94% מהזרעונים לא פוריים.. האם זו עשויה להיות הבעיה? להערכתי כלל לא הייתה הפריה עד כה.. המחזורים שלי מדייקים- שבועיים בדיוק אחרי שבדיקת הביוץ חיובית. 3. אילו עוד בדיקות כדאי לעשות כדי לבדוק את הקושי בכניסה להריון? תודה רבה!
1. אפשר. 2. זה אחוז תקין. 3. את יכולה לעשות צילום רחם לוודא את מצב החצוצרות וחלל הרחם במידה ולא תהרי תוך מספר חודשים.