הורמונים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ערב טוב, 1. רציתי לדעת בתקופת ההריון האם ההורמונים הטבעיים בגוף אסטרוגן ופרוגסטרון ברמה גבוהה במהלך כל ההריון?או שמא רק בתחילת ההריון ההורמונים הללו ברמה גבוהה ואחר זה הורמונים אחרים? 2. האם ניתן להחזיר מוקפאים מתרומת ביצית על בסיס מחזור טבעי לאשה בגיל 45 וללא הורמונים?מה הסיכוי? 3.איזו תמיכה ניתן לתת שהיא לא פרוגסטרון? האם אוביטרל מספיק ומה המינון המומלץ? 4.האם יש משהו שניתן לקחת להכנת הרירית שהוא לא אסטרוגן- אני שואלת כי אסור לי הורמונים.
1. הפרוגסטרון גבוה כל ההיריון. 2. ניתן להחזיר מוקפאים מתרומת ביצית על בסיס מחזור טבעי לאשה בגיל 45 ללא הורמונים. הסיכוי מצוין. 3. תלוי בפרוטוקול. 4. אפשר לחזק את הביוץ הטבעי עם זריקות FSH.